Wat kost het?

Het prijsmodel van Rental 3.0 is even aantrekkelijk als eenvoudig.

Vervang in één klap al uw systemen en abonnementen door één compleet pakket voor een scherpe prijs. Met een eigen website of digitale nieuwsbrief kunt u eenvoudig en  betaalbaar uw rendement verhogen.

Rental 2 Regular

  • Van 1 tot 5 schepen/woningen: € 950 855
  • Van 5 tot 10 schepen/woningen: € 1350 1215
  • Van 10 tot 30 schepen/woningen: € 1550 1395
  • Van 30 tot 50 schepen/woningen: € 1750 1575
  • Van 50 tot 70 schepen/woningen: € 2000 1800
  • Van 70 tot 90 schepen / woningen: € 2250 2015
  • Van 90 tot 110 schepen / woningen € 2500 2250
  • Meer dan 110 schepen / woningen op aanvraag

* Alle genoemde prijzen zijn per jaar en ex. btw
* Éen kajuitboot/sloep staat tot 3 open boten
* Bundel helpdesk: 4 uur voor € 200 per jaar (ipv € 75 per uur)

* Voor een woning of appartement wordt uitgegaan van een ruimte voor maximaal 6 personen. Zijn de objecten groter wordt hierop een staffelverhoging toegpast (tot 15 personen 1 extra object en tot 30 personen 2 extra objecten, 30 personen en groter 3 extra objecten). Een object staat gelijk aan het tarief van één reguliere woning die in de staffel staat aangegeven. 

* Verhuurders die gebruik maken van Rental Regular en die tevens deelnemen aan andere HISWA boekingsprogramma's, zoals die van de zeilscholen, krijgen een jaarlijkse korting van 10% op deelname aan HISWA Rental voor bootverhuur.

De eenmalige opstartkosten zijn € 500 (voor een boekingscombinatie voor verhuur en woningen kunnen extra kosten in rekening worden gebracht indien dit veel extra tijd in beslag neemt en zal op basis van  'fair use' door AddNoise aan u worden doorberekend).

Helpdesk

Onze helpdesk geeft de verhuurder de mogelijkheid om snel per email of telefoon antwoord te krijgen op vragen die betrekking hebben op het Rental boekings systeem. De kosten bedragen 85 euro per uur en HISWA leden krijgen hierop 10% korting. Mits mogelijk wordt direct support geleverd. De verwachtte doorlooptijd van de opdracht wordt na vaststelling van het probleem gecommuniceerd. Per support afhandeling wordt minimaal 15 minuten tijd genoteerd (correspondentie, onderzoek, administratie).

Advies en werkzaamheden
Mocht blijken dat de melding of probleem voortkomt uit een bug, wordt deze niet doorbelast. Onder support verstaan we ondersteuning en advies. Als er werkzaamheden uitgevoerd moeten worden, zal vooraf een kostenoverzicht gemaakt worden. Na akkoord worden de werkzaamheden uitgevoerd.

Looptijd en opzegging

Het contract van de HISWA Rental loopt van 1 juni tot 1 juni het volgende jaar. Opzegging dient 3 maanden voorafgaand aan de nieuwe contractsperiode per mail plaats te vinden. U kunt deze mail sturen naar j.ybema@hiswarecron.nl of info@hiswarecron.nl. Restitutie van gelden door tussentijdse opzegging is helaas niet mogelijk.

Wat kan het?

  • Uw aanbod op VakantieVaren.nl
  • Uw eigen website
  • Van reservering t/m betaling
  • Zelf uw aanbod beheren
  • Gebruiksvriendelijk planbord
  • Uitgebreide rapportages


Meer informatie

Wat levert het op?

  • Meer boekingen
  • Meer inzicht
  • Minder kosten


Meer informatie